Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Vem är Rebecca?

Av ongestbloggen - 11 november 2013 21:08

Jaa Emelie, jag tänker vara så töntig o svara på dessa frågor. Det ska du också. Tänk va kul för våra framtida jag... WOOOOP WOOOP   

 

Vem är Rebecca idag? 

 

Är du singel? Påminn mig inte... buuhuuuu!
Är du lycklig? Ibland ja, ibland nej

Är du uttråkad? skulle väl aldrig svarat på detta annars.. sitter ensam medans Emelie är ute och   . Och ingen skriver till mig på HP eller badoo... #buhuu #foreveralone
Är du ledsen? Neråå
Är du italienare? Ja, det bor väl en italienare i oss alla?
Är du gravid? Neråå
Är du full? Inte för tillfället!

Är du en cooling? Dum fråga, lyser väl coolig om mig nu när jag skriver det här  
Är du från Irland? Neee
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nee

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Absolut! synd nog...
Har du nånsin blivit sårad? Mmhmm
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Hahahaha gud ja!
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? flera!
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nää.. det är fan dags snart... klarar mig inte längre snart, måste ha lite...  HAHA
Har du haft en hemlig beundrare? Nää vettefan asså
Är du kär? Jättekär, men i fel kille
Vill du gifta dig i framtiden? Min högsta dröm

 

10 saker två alternativ
Kärlek eller lust? BÅDA!
Hår eller ögon? Hår 
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner 
TV eller Internet? Internet
Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Oj... båda!
Pengar eller lycka? Lycka 
Dag eller natt? Dag
MSN eller mobil? Mobil! Hahahahahah vem har msn nu? 

 ”Har du nånsin…”

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nää
Brutit ett ben? Neee

Gjort nåt du ångrar? Allt för många gånger
Hoppat Bungee Jump? Kommer aldrig hända
Ljugit för någon du tycker om? Mjoo...
Ätit en hel tårta? Nee haha skulle aldrig palla..
Gjort bort dig offentligt? säkert hahah, och?
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? jao...........
Gråtit när ett husdjur dog? grät ett halvår efter Strasse dog :P
Velat försvinna? Ja 

skit

Vad såg du på tv sist? kollar på anger management
Vems blogg läste du sist? Jaadu.. läser ju inte bloggar haha, men måste vart Kissies när Emelie visade nånting!
Vad åt du sist? revbenspjäll^^
Vem pratade du med sist? Emelie
Vem ringde du sist? Emelie
Vem messade du sist? Emelie
Vem pussade du sist? Hmmm.. Peter på halloweenfesten!

Vem kramde du sist? Emelie ( jo jag har andra kompisar... men ingen som är så superawsome som EMELIE!    

Vad köpte du sist? Iiiiingen aning, kommer inte ihåg!

 

Så, det där är jag just idag. Skittråkiga frågor. Men aa. Din tur Emelajjjjjj!

 

PÖSSPÖSS! 

 

// Rebecca

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ongestbloggen - 2 januari 2014 16:50


Tänkte göra en års resumer på året som gått.. bättre sent än aldrig liksom!     Januari- Månaden då jag insåg att jag var singel! Bestämde mig att jag inte kunde gå runt och vara ledsen längre, var tvungen att ta mig i kragen och inse att det var...

Av ongestbloggen - 25 december 2013 15:32


God jul!   Igår var det julafton och idag orkar jag ingenting... Orkar inte skriva fortsättningen på Dubabi resan, orkar inte kolla mobiler, orkar inte städa, orkar inte det... Så jag ligger här i sängen med min älskade lilla laptop o gör ingenti...

Av ongestbloggen - 16 december 2013 14:38


Hemma i kalla Sverige igen! Tänkte försöka sammanfatta resan så gott det går... Det har verkligen varit mitt livs resa! Helt otroligt ställe, jag har verkligen fått ett nytt perspektiv på saker och ting..    Torsdag 5/12 Kl 5 så åkte vi till ...

Av ongestbloggen - 4 december 2013 18:27


En dag kvar till Dubai!   HÄRLIGT!   Idag har det vart en jävla pissdag som jag inte ens orkar skriva om. Men aa. Igår däremot, så va jag med Kecka och Aimi på IKEA. Supermys! Vi gick runt där, shoppade och fikade. Lilltjejen börjar verkligen b...

Av ongestbloggen - 1 december 2013 21:48


Wooohooo! Nu börjar min favoritmånad på hela året!   1 December och 1a advent idag!   Läget då? Jodååå... Fortfarande lite bakis från igår hehe.. känner mig uttorkad typ. Igår var vi och firade Antti som fyllde 24 på biljardpalatset. Det var sj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards